Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Timmie Melanoz - 9 juni 2009 19:25

Är var som pågår ute i kvällen intagnand. Men nu så gör det inte så mkt för mig att det regnar. Klar i stallet och jobbar nu lite med mitt extra jobb som är kanon kul! Som Oberoende Herbalife distributör. Det finns verkligen så många möjligheter. Man måste bara se och ta dom. Jag lät inte detta slippra ur mina händer. Många är det som kanske står utan eller kommer att bli utan jobb. Kika in Herbalifes affärside och ha möjlighet till att få hiop en heltidslön på DELTID!! eller varför inte sattsa mot att bli MLM-miljonär? Möjligheterna är många. Kontakta mig om du vill veta mer så skickar jag dig en enkel presentation.


Lilla snattan var jätte trött i morse och vaknade inte före 09.30-10:30 så¨jag började med att rida ut Ikaros. Lill snatt håller nog på att bli lite förskyld eller får nya tänder. Efter det så var det dags för Antalaya som var trött efter passet igår. Totte fick vila idag. Han håller på att sättas igång. Chiron var på piggt humör idag. Riktigt självgående och fin. Avslutade med att lägga ner honom lite i formen, lång och låg. Valde då att stå i fältsitts för att göra det lättare för honom. Vissa hästar kan det vara bättre att så kallat flyta över sadeln som kanske i mellan trav eller i ökadtrav då dom känner lite lättnad över ryggen och orkar ta i ännumer. Men ingen med Chiron var inte att han skulle öka utan ta i bekifrån och få lättare att komma upp med ryggen och det fungerade riktigt bra. Ibland så får man strunta i sitsen för att kunna göra det bekvämt för hästen. Träning hemma måste ge resultat. Dock inte till vilket pris som helst. Hästens välbefinnande först, alltid!


Nu ska jag i alla fall ta och dammsuga mitt rum. det är ett stort MÅSTE. Medans jag gör det så sitter dom hemma i ingemåla och har studentfest. Min kusin fick den kännslan av frihet idag som jag fick för redan två år sedan!


Kram

Timmie

Oberoende Herbalifedistributör

Av Timmie Melanoz - 9 juni 2009 07:59

Skiner verkligen utenför mitt fönster!!! Ett fyrfalligt leve för solen hurra hurra hurra hurra!! Skämt o sido. Den visar sig i alla fall.


Idag så tar min kuson studenten. Själv var det två år sedan man sprang ut med mössan påhuvudet och hoppade av ren lycka! Idag så är det min kusins tur att känna den lyckan. Sedan är hela familjen Melanoz Studentklara. Knepigt det käns ändå. Grattis i alla fall och hoppas det bli en kanon dag och utan regn!


Vad som sker här idag är jobb jobb som vanligt. Ska snart ut och göra i ordning första hästen, sedan en till coh ytligare en. Efter det så har jag mina pollar att rida. Det ska mockas och det ska fyllas på vatten och det ska även puttsat och mycket mer. Men nemas problemas det ordnar Melanoz.


Nästa vecka så är det i alla fall dags för mig att åka hem en sväng. Vet dock inte vilken dag ännu. Måste höra med Catrin. Skulle vara trevligt att kunna vara hemma ett par dagar. Men vi får se vad som blir.


Nu så är det åter dags för att dra mig ut till stallet!


Kram

T



Oberoende Herbalifedistributör



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Fick DU några påskägg i år?
 Ja
 Nej
 Fick men hittade det inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards