Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Timmie Melanoz - 7 juni 2009 19:15

Va dagarna springer iväg! Idag den 7/6 för två år sedan alltså 2007 tog jag studenten! Jag kan inte förstå! Att det har gått så fort har jag dlrig tänkt mig. Om det ska gå i den här rasande farten hinner jag bli med rullator innan jag hunnit få mitt körkort!


Dagen idag har i alla fall gått smidigt. Dagen började med att Catrin red Totte. Träningshästen som kom igår! Sedan mockade jag och grejjade red ut Chicko ch red Chiron sedan har dagen rullat på. Antalaya och Ikaros fick vila idag men i morgon är det fullt ös med hästar igen.


Sitter och jobbar lite vid datorn nu, ska se en dvd om hur jag kan marknadföra min nya verksamhet! Är du intresserad av att käna en heltidslön på deltid? bör du ta den chansen jag har gjort. Hur mycket du känar bestämmer du helt själv, beroende på hur mycket tid du vill och kan lägga ner. Dessutom må bra på köpet! Låter det intressant? Gör som jag! Skicka iväg ett mail jahoo_ja@hotmail.com och fråga mer!



Av Timmie Melanoz - 7 juni 2009 07:33

Är lite av en sombie just nu men har vaknat så grymme tidigt i ett par dagar nu. Skönt på sätt och vis.


Nu så ska jag ta och jobba en liten stund. Kan säga att det handlar bland annat om att hjälpa andra. På flera olika punkter.


Så ska ta och fortsätta med det en stund. Men har i alla fall sagt godmorgon och bloggar en gång till innan jag går ut till stallet!


Kram

T

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Fick DU några påskägg i år?
 Ja
 Nej
 Fick men hittade det inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards