Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Timmie Melanoz - 6 juni 2009 07:47

Igår så hade jag telefonmöte på kvällen så därför han jag inte blogga. Nu på morgonen har jag suttit med internet utbildning och på Lördag nästa vecka ska jag åka upp till Göteborg och gå på ett jätte seminare. Detta är så kul. Verkligen glad över att jag tog denna chansen. Kommer blogga lite mer om det jag gör ikväll.Kan säga att gör man det bra och har ett positiv tänk så kan man gå långt.


Just nu så ska jag ut till stallet. en träningshäst kommer nu på morgonen. En Holländare. En kanonfon häst i alla fall. Annars idag så skiner solen och jag samt Catrin ska ta tag i lastbilen och butiken. Kvällen min kommer att betså av att jobba. Ska läsa en bok

INTERNATIONAL BUSINESS OPPORTUNITY. Ska verkligen bli kul och se vart detta ter sig.


Bloggar under luchen om jag hinner.


Kram

T

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Fick DU några påskägg i år?
 Ja
 Nej
 Fick men hittade det inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards