Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Timmie Melanoz - 8 juni 2009 22:43

Vill du vara din egna chef? Ha mer tid till familjen? kunna bestämma dina egna arbetstider och slippa alla bilköer till jobbet? Kunna tjäna en heltidslön på halvtid? Med ett världsomspännande företag kan du bli oberoende. Bli som mig en OBEROENDE HERBALIFE DITSRIBUTÖR.


Konceptet är enkelt och det enda som sätter stopp för framgångarna är du själv. Du bestämmer hur stor respektive liten verksamhet man vill bedriva. Enbart ett par timmar om dagen kan du få in en heltidslön. Samtidigt leva ett sunt liv och få en erfarenhet för livet.


Företaget jag pratar om har vrit aktiv i 28 år och fortsätter att expanderar. Produkterna kan hjälpa dig att nå din drömviktm behålla en stadig vikt eller gå upp i vikt. Kunna prestera mer och orkar ännumer. Att kunna leva med mer energi och med en kropp som mår väl. Har du provat massor med olika hudprodukter men aldrig uppnåt det resultatet du önskat? Testa Herbalifes podukter och kanske uppnår det resultatet du blir nöjd med.


Låter detta något som du vill prova? Vare sig det gäller bara produkter eller kunna få en extra inkomst. Kontakta mig så berättar jag mer!

Timmie Melanoz

Oberoende Herbalife distributör

jahoo_ja@hotmail.com



Av Timmie Melanoz - 8 juni 2009 08:02

Har sotit ganska dåligt i natt när jag väl kom tills ängs vill säga typ vid 01.30 tror jag klockan visade då! Lovley! Men anledningen för att jag intekunde sova finns numera inte längre men så irriterande. Visste inte ens att man fick lova att vara så fruktansvärt irriterand? Jag pratar givetvis om FLUGOR! Hemska varelser. Dock så hade jag bara 1 men den var helt galen, var bara upp och jaga den som tusan! Men fick den tillslut!


Är verkligen trött just nu! Ska gå oh lägga mig lite tidigare ikväll tror jag! Ska ta och jobba lite innan jag ska gå ut till stallet och ska jobba! Gårdagen gick bra för övrigt, dock svinkallt till kvällen. Trodde att det var 8/6 liksom men man kanske ska byta ut 6 mot en 9 kanske, vad vet jag. Dagen kommer bestå av fullt ös as usual. Men det är trevligt.


Ha en fin fin måndag mina läsare


Kram

T

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Fick DU några påskägg i år?
 Ja
 Nej
 Fick men hittade det inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards