Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Timmie Melanoz - 5 juni 2009 08:09

Vad segt det var när klockan ringde i morse. Kände mig mega trött. ka nog lägga mig tid ikväll så jag kan sova länge! Idag så¨åker Catrin och håller träningar.Så först ut blir nog Icke darling sedan Antalaya och efter det rider jag Chiron och sedan tar jag Chicko. Ska göra i ordning en box till träningshästen som kommer i morgon. Sedan är det, det vanliga sysselsättningarna. Ska städa lite i mott rum ikväll. Är dock inte så mycket men dammsuga i alla fall. Önskar att ridhuset stod klart idag. Verkar som nordanvindarna har tagit i och regnet är på väg. Från det ena till det andra så hörde jag på nuheterna nyss att det var inte vrakdelarna från det försvunna planet som hade funnits. Troligtvis är delarna och oljan från ett fartyg. Du store snacka om LOST in real life. Inget att skojja om men det är typ det man tänker på efter den serien tog sin början.


Nu måste jag som de flesta andra dagar hoppa visslandes ut till stallet.


Kram

T

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Fick DU några påskägg i år?
 Ja
 Nej
 Fick men hittade det inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards